نتائج البحث

MBRLSearchResults

mbrl.module.common.modules.added.book.to.shelf
تم إضافة الكتاب إلى الرف الخاص بك!
عرض الكتب الموجودة على الرف الخاص بك .
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
{{itemTitle}}
{{itemTitle}}
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
    منجز
    مرشحات
    إعادة تعيين
  • الضبط
      الضبط
      امسح الكل
      الضبط
  • مُحَكَّمة
      مُحَكَّمة
      امسح الكل
      مُحَكَّمة
  • نوع العنصر
      نوع العنصر
      امسح الكل
      نوع العنصر
  • الموضوع
      الموضوع
      امسح الكل
      الموضوع
  • السنة
      السنة
      امسح الكل
      من:
      -
      إلى:
  • المزيد من المرشحات
1 نتائج ل "O’Guinn, Thomas Clayton Gibson"
صنف حسب:
Branding in a Hyperconnected World
Technological advances have resulted in a hyperconnected world, requiring a reassessment of branding research from the perspectives of firms, consumers, and society. Brands are shifting away from single ownership to shared ownership, as heightened access to information and people is allowing more stakeholders to cocreate brand meanings and experiences alongside traditional brand owners and managers. Moreover, hyperconnectivity has allowed existing brands to expand their geographic reach and societal roles, while new types of branded entities (ideas, people, places, and organizational brands) are further stretching the branding space. To help establish a new branding paradigm that accounts for these changes, the authors address the following questions: (1) What are the roles and functions of brands?, (2) How is brand value (co)created?, and (3) How should brands be managed? Throughout the article, the authors also identify future research issues that require scholarly attention, with the aim of aligning branding theory and practice with the realities of a hyperconnected world.